Santa Claus is coming to town

Snart är det jul igen, det är väll kul.
Känner inte glädje för vidare mycket men men..

Va i stan med Linnea, Tina och Steffi idag. Ja är inte rolig att vara med när jag är bakis :P   
i torsdags var vi i teatern förutom 2st på kickis det var skoj.. Men jag har ingen aning om hur jag kom hem.. Minns att ja klev på bussen sa hejdå till Jessica mötte mamma i hallen sen var det morgon, hade lyckats välta min blomkruka..

Va med Simon, Sussi, Micke, Kristoffer och Simmes kompis Robban på chaplins.. club 360 var där.. Den skulle kosta 120 kr men vi fick gå in gratis :D 

Sov över hos Simon idag, ska träffa han imorn har julklapp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0