dododo

Halv kultur och idé historia... Världens mest intressanta ämne...
Sen åkte vi till älvsjö och pratade om våran skola om hur den är osv.. Min lärare tycker att jag borde bli försäljare :P
Men jag, Sabina och Elina var grymast, så klart :D

Sussi fyller 19 idag.. Den lilla saken, tror alltid att jag är äldre än henne men så är det inte..
Sen fyllde Steffi 17 år idag vi åt på mandrine paradise, kinamat.. jag kan inte äta med kinapinnar rätt men jag lyckas få mat i mig iaf :D
Sen hamnade vi på hus1, dem hade spelnigar där, sååå inte min musiksmak.. Men vi mötte några som vi inte träffat på sååå länge.. Sen möttte jag några i min klass Men dem ser jag ofta ^^
Det var trevligt att se dem.. Kommer ihåg alla gånger i stan.. Under jul irl:et som spårade ut en aning, hångel hit och dit och alkohol.. jag och L ångrar rätt mycket som vi gjorde då...
Kom underfull med en sak när jag såg Slammis idag, som jag gjorde/sa...
S: Men kom igen hångla med mig.
Jag: nej, jag tror inte det..
S: Men kom igen... *blockera vägen för mig*
J: Nej, du kan få en puss på kinden,, Det gjorde jag o sprang sedan i väg.. Nåra min senare stod ja och höll på med K och R rätt mycket samt två till killar.. Mit samvete var inte så bra efter det ... Men somliga saker ångrar man i stitt liv..

Såg även ullo idag det var ett tag sen man såg henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0