Get away

Kommit på hur jag ska börja må bra..
Unvika killar som R: Han sa att vi skulle träffas flera gånger, men nej, självklart kom något i vägen. Visst vi bode ju en bit ifrån varandra.. 100 mil. du höll på med mina kompisar och allt.. Nej orka sånna som DU..
Killar som M: Du skrämde mig så mycket ta det lungt...

Kompisar som, M, J, E... Jag ög bara när inga andra altenativ fanns.. ni anser att alla måste vara på ett vist sätt annars är man helt jävla störd..Annser at ni är bättre än alla andra.

Så nu ska jag skita i dem skiarna ^^

Kommentarer
Postat av: wolverfine

Bra! Gör det, de är ändå inte värda dig :D Du är bättre än dem ^^

2007-11-18 @ 15:06:29
URL: http://wolverfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0