hide and seak

Ja borde typ sova.. Men jag sov lite på dagen, hade mardrömmar som vanligt..
Skolan är skit som vanligt.. Men ja försöker så gått ja kan men jag misslyckas.
ibland eller väldigt ofta blir det jobbigt att få höra hur duktig ens broder är.. han kan ju allt och är så hjälpsam, han sjunger så bra och kan spela nästan alla instrument.. Sånt får jag alltid höra, ALLA säger det till mig. Hur himla underbar han är. Han har vart med i så ska det låta (bara genrep) har en egen hemida med sin musik..
han stora intresse är ju musik, så självklart ska han få håla på med det, hans rum är en inspelningsstudio och det låter därifrån var eviga dag..

vi har inte haft teater på hela veckan (förutom 2 timmars inpro) det har varit så underbart att slippa det:D
Men snart börjar det igen..

Just nu skiter jag i nästan allt som har med skolan att göra, får ångest bara jag tänker på orden läxor och prov..
Men de ända ämnen jag inte skiter i är psykologi och delvis teater.. Vissa saker i teatern är jobbig..


Kollade på insider idag, det handlade om en snubbe på mitt land som blivit lurad tycker syd om honom. han blev lurad på sin gård.. Men där ska fan inte byggas någon stugby, han ska bo kvar där. Han har alltid funnits där och hans gård kommer alltid att finnas där.. Han kan ju knapast bo med sina djur i en lägenhet i stan? Min kompis pappa som är hans advokat har blivit anmäld för förtal...  komplicerad historia det där.

Sitter o funderar present till Sussi och Steff dem fyller ju år snart på samma datum och allt :)

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

JAG tycker att DU är mer begåvad än din bror! Och JAG vill inte ha födelsedagspresent :D Ge mig en kram så är jag glad! *kramar*

2007-11-09 @ 07:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0