just for now

Har forfarande ont i min handled, har en läkartid om två veckor.. Men måste bestämma en akut tid imorn, det gör så ont *gråta*
Men iaf, åt på Tasty's idag med Amanda och hennes lillesyrra Johanna. Sen gick vi på träningen och sög musten hur ungarna.. haha vi är elaka vi ;D

Körde trädgårdsmästaren, en hemsk lek det;)
Fast vi är lite snällare en min teatergrupp iaf..
Vi börjar typ splitras eller nåt, efter det med frilagda, käns inte alltid som att man får vara med där. Men aja jag har ju Malin :)
 Va på krogen i fredags, trevligt :D Simon var en trevlig prick, brukar inte bli så kär i någon så fort, men han.... :P
Ska träffas på fredag *glad**längta*

Kommentarer
Postat av: wolverfine

HAH jag VISSTE att du var kär i honom ^^ Det fattade man på din bilddagbok :D Grattis tjejen (eller hur man nu säger det -.-) :D

2007-11-25 @ 23:55:47
URL: http://wolverfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0