Vem gör det?

Idag grät jag för första gången på väldigt länge. Jag gråter väldigt sällan nu för tiden.
Jag är typ extremt arg på allting.. M gör ju en heldel, jag tycker du borde låta mig vara, jag orkar inte bli sårad av dig igen...
Ja har en tendes att kasta saker i väggen när jag blir arg.. Vilket nog min teatergrupp märkte igår..


Ja, sandra och Sabina delade på fyra Ben and Jerrys idag.. Jag tyckte typ om en.. Jag börjar tappa smak för allting, så var det förut med och det slutade med att jag inte åt något, gjorde allt för att slippa och gick ner i vikt rätt mycket..
Men egentligen vem fan tycker om sin kropp?


Kommentarer
Postat av: zoftis

Ja vem fan gör det. Jag minns det där.
Vi hadde trevligt. Ur My Hero.

Plz, be strong.

2007-11-13 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0