any brick in the wall

ont i halsen och jävla skit hosta. Ingen träning idag heller.
Känner mig som ett jävla fetto som ara blir större och större för varje sekund som går.

Ibland förstår jag mig inte på lärare Vi går i skolan för att lära, men då kan ju dem lära sig att lära ut. Man har ju haft ett X antal lärare som saknat den egenskap som är viktigast hos en lärare.
Det är läraren som gör ämnet, inte ämnet som gör läraren. Om man vanligtvis tycker ett ämne är skit tråkigt men läraren är bra så blir ämnet roligare att lära sig.
Om man redan tycker ämnet är tråkigt och läraren suger så blir inte resultaten i ämnet speciellt bra.
När det kommer till prov borde dem vara mera nogranna med vad man ska kunna till provet, seriöst jag tror inte det är särskilt många som tar in mycket information v att läsa 200 sidor? Sen på frågorna bör dem tänka över poängen. Vi kan inte gissa oss till vad ni vill att vi ska svara på frågorna. Vissa lärare är bara så orätvisa.
Vi ska ha STRINDBERGS prov seriöst, så jävla onödigt jag bryr mig inte om honom!

Men nu ska jag hosta vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0