Cus I'm fat

Endel personer finns bara till för att irretera det ör jag helt säker på. Det finns sånna personer i min närhet, personer jag faktiskt inte förstår mig på. Sånna som jag söker mig bort ifrån, sånna jag bara vill kasta mig på och slå ner, bara slå och slå. Hårt kan jag slå, eller inte, jag är iofs rätt så svag men det är inte det vesentliga i det hela.
Om nu någon person känner sig träffad så ber jag inte om ursäkt för det utan menar det ifrån HELA mitt hjärta.

Det finns många i min klass som skippar prover, vilket är väldigt dumt, man har valt att gå i gymnasiet det är helt friviligt men när man väll går bör man sköta det, okej jag ska inte säga allt för mycket eftersom jag har skippat två prov pga psykiska saker, men jag ger inte upp jag kämpar på. Jag ska faktiskt försöka göra dessa prov innan jag går ut. Jag måste jag kommer hata mig själv för evigt om jag inte gör det. 
Jag tänkte skipa provet idag men sen tänkte jag att det är bara dumt jag är inte som dem som skiter i skolan, jag gör provet trots att jag mår dåligt, jag vill inte ta igen allt senare jag vill gå vidare med mitt liv och inte vara kvar i skollivet för det är jag så trött på.  
jag blev peppad av våran skinnpajs rektor idag, fast han hade faktiskt kavaj på sig dagen till ära. Sudentmöss på tagning :D Känslorna att det börjar närma sig kommer:D 
Jag kommer att sakna vissa personer väldigt mycket och hoppas att vi har åtminstonde lite kontakt efter skolan:)
 Ni vet nog vilka ni är^^
Vissa kommer jag då inte sakna speciellt mycket.



Jag är trött på att min mamma tror att jag är värsta anoroxi barnet, det är jag inte. för jag är FET FET FET!
Hon säger hela tiden att jag måste äta, inte slarva med maten. Men jag äter fan mer än vad jag borde, jag väger mycket mer än vad jag borde.
Det har du ju tillomed sagt, att JAG väger för mycket, men jag har muskler eller jag hade, det är DITT fel att jag känner mig så här pga av DITT klagande, skönt att du är på landet nu, jag hatar min kropp, du får mig att känna mig fet med ditt snack, seriöst du säger att du bryr dig så jävla mycket om att jag inte mår bra men du fattar aldrig varför för du vill inte förstå det här, det är därfr jag inte säger något, jag har försökt prata med dig..
"du väger lika mycket som jag" jaha och? ska jag banta för det?
Det ända du kommer tro är att jag har anoroxia men det har jag inte och har ALDRIG haft det.
Ibland funderar jag seriöst på att sluta äta HELT och då kan du inte säga till om min vikt något mer.

Spegel, spegel på vägen där jag hatar mig för att jag ser ut så här.


Men nu ska jag sluta vara ett stört emo och bli glad och frisk ifrån min förskyldning,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0