Five days

Skooola idag och skola igår. He vi är normala och går i skolan på helgen. Men vi repade teater*gäsp*
Så är äckligt trött nu. Det känns som det typ är måndag eller något, det är inte söndag för mig. Så skola imorn med frilagda, vecka 16 kan jag andas igen:) Ska vi skönt 5 dagar tills ja fyller 19 år, fem dagar tills sista föreställningen, nervositeten börjar komma nu, vi har genrep för tvåorna imorn.

Vi såg *förutsätningar för all god föda idag* Dem e skit duktiga.
Jag suger, jag tvivlar ALLTID på mig själv och tycker alltid jag är dålig och gör dåligt ifrån mig.
Men med fel instälning blir det så, men det känns som ALLA tycker att jag är dålig så då blir mitt självförtroende så lågt.
Att ha dåligt självförtroende suger, man ska egentligen inte bry sig om andra utan gå sin egna väg, man ska våga utveckla sig till den person man drömmer om att vara och inte en person som man själv ser ner på. Då blir det att andra ser ner på en.
Jag MÅSTE träna imorgon, jag måste det. Eller okej det finns inga måsten bara min starka dumma villja, jag borde inte träna men jag mår så dåligt att inte göra det.
Jag äter faktiskt nu, jag har vart duktig väldigt länge på att äta.
Utan mat mår man inte bra, man blir mer irreterad, får problem med magen, kryper magsäcken, varje gång man sen ska äta mår man så jävla illa. Man blir trött och vill inte göra någonting.
Det finns en mening varför det finns mat, det är för att äta den och inte undvika den.
Visst så undviker jag vissa matträtter som kött, fisk och fågel nu även sånt som innehåller mjölk men det är jag illa tvungen att göra. Men nu ska jag sova så jag orkar hela veckan igenom.

Kommentarer
Postat av: Dorothea

Jag känner likadant. Ibland känns det verkligen som att alla tycker att man suger...

2008-04-08 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0