Gonna' rocken roll

Frilagda är över för EVIGT!!! Helvetets veckor är över^^
Okej så hemskt har det inte vart men det har vart påfrestande. Jag har vart den "bråkiga" typen eftersom de flesta krismöten vi har haft har handlat om mig. Jag vet att jag säger till mera nu. Jag vågade inte det förut.
När jag gick i 7, 8, 9an FICK jag inte ha åsikter utan att de kallade mig för cp barn, hora, idiot, pucko med mera. 
Folk kanske har de tankarna när jag uttrycker mina åsikter vilket jag inte hoppas. 
Men alla ideér  är ju inte bra.

Men jag hoppas att all trötthet ifrån teatern snart kommer att försvinna så jag kan känna mig fri igen.

Vi hade ingen livskunskap idag, vilket var tur för mig för att jag skolkade:D jag tyckte jag var värd sovmorgon^^

Nu är man 19 år, ingen direkt skilnad. En unge trodde jag var 30 år, okej hon kanske drev, men ändå 30!
Sen var det en liten unge, hon är så jääävla charmig<3 hon använder smink. Hennes pappa hade köpt mascara till henne, hon hade det på sig när hon skulle träna vilket jag inte tycker sju åringar ska ha. Man ska ta barndomen sakta för att vara berädd för vuxenlivet.

Guitar Hero <3 ;D
Jag suger men det är kl iaf.

Där av rubriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0