Got to deal with this

Gaah ibland känner man en sån otrolig ilska att man bara vill skrika slåss och sparkas, vilket är den känsla jag har nu och har känt väldigt länge. På ett sätt kan väll det känslan vara skön. Men på ett sätt inte.
Jag går på kickboxning vilket är väldigt skönt eftersom då får man slåss och sparkas. MAn slipper tänka på alla idioter runt om kring en, bara koncentrera sig på slag och sparkar.

Mina knogar dog typ för övrigt igår eftersom jag inte hade några handskar. Eller jo jag hade, en, den andra hade jjag glömt hemma. Jag som tyckte jag var så duktig som kom ihåg tandskydd för en gång skull. Men man kan ju inte komma ihåg allt:P

Jobba idag för första gången;D
Tycker jag e  duktig som skaffat jobb^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0