here I'm

Here I'm rock me lika a hurecane (8) jag har spelat GH nu XP jag tycker om den låten ^^
Skola imorn, barngrupp.. Leka med barn. Sen samhälle med typ bara teatrarna och två eller tre bildisar.
Bildarna och design eleverna har modevisning, de har sytt egna kläder av IKEAS tyger. Egentligen borde ja gå på jobbmöte, men jag tror jag ska säga upp mig på lördag... jag orkar inte jobba, jag har inga krafter för det.
Men jag får väll se. Till valborg  så ska Sandra med mig på landet, hon ska få ta del av landlivet^^
Vi har toa nu som man kan spola *lycklig* vi har inte haft det förut, bara en hink man kan kissa i och ett dass.
Sen kan man dricka vattnet, behöver inte hämta vatten vid brunnen. Fast det är ju ändå rätt tråkigt på ett sätt eftersom det är landlivet, det ska vara så. Landet är alltid landet för mig. Det ska vara grusvägar, nära till sjön och skogen, en fin grön gräsmatta som man kan gå barfota på.
Sommmaaaarrrr kom hit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0