lalaalaa

GAAAH skit blogg..
hade ju skrivit värta mycket sen försvann det bara)=

Men aja...
Kan berätta om mitt traumatiska minne som jag lev påmind om idag när dem kastade en massa saker på pyramidtorget idag.
Jag var med min farmor och farfar i centrum dem skulle gå och handla på något ställe, det var underhålning på scenen så jag fick stanna och kolla, efter det hade dem utlottning på toalettpapper. Efter ett tag börjar alla kasta toalettpapper så det bara flyger, det spårar ut totalt. Jag har ingen aning om vart min farmor eller farafar är och jag hade lovat dem att stanna där. Men dem ropar typ ut på kundradion i affärerna att det är kaos på pyramidtorget.
tillslut hittar jag min farmor, jag var både ledsen och rädd. Sen var jag bara sex år. Så idag fick jag typ panik när dem slängde så mycket saker, jag höll på att få panik och börja gråta men jag fick en boll iaf och en daim sen sprang jag därifrån.

Vi var fyra teatrare idag, det är oftast vi fyra, vi är dem bästa :D
Vi joinade alkisarna vid riddarparken idag.. Vi satt på gräset åt glass och solade:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0