Premiär

Hade premiär idag.
Alla var bra förutom jag. Det spelar ingen roll hur bra olk tycker jag är, jag tycker ändå jag är lika dålig. Men egentligen är det väll inte jag som är dålig utan mitt självförtroende?

Jag e vääldigt förbanad just nu. På allt och alla.
Snart är det slut, SNART är det slut såå jävla skönt:D
Längtar otroligt mycket:D Då är det över. lr okej utvärderingen vill jag helst slippa men sån tur har jag inte.
Som sagt har aldrig längtat så mkt till en födelsedag som jag gör just nu. För då är det över:D
Sen inte så mycket tid kvar av skolan sen är jag FRI;D och förhoppningsvis blir mitt liv lättare då.
Gymnasiet har vart en jobbig tid..

Jag hatar känslan att ALLA hatar en till och med mina föräldrar. Jag vet med mig väldigt väll att jag kan va otrevlig och så, och att skylla på hur man mår är ingen anledning. Men jag har inte mycket ork, så fort jag tycker någon låter det minsta otrevlig eller säger något jag inte tycker så kan jag låta väldigt dryg tillbaka.
Detta kanske låter konstigt, men jag är nästan mest otrevlig mot dem ag tycker mest om, som min familj, för det blir lättast så att allt går ut över dem.

Idag åt vi pizza, det ville inte min mage ha så den har ont. Jag gjorde illa hanleden igår på kickboxningen, den vänstra denna gång^^
Förra gången var det för jag hjälp barnen att göra huvudvolter, denna gång var för att jag fått en spark på handen, Men går man på kickboxning får man tåla det^^

Kommentarer
Postat av: Moose

Det kanske inte är något av det du säger, att alltid känna att du är dålig kanske beror på att du sätter din egen ribba för högt men du vill inte sänka den för att du är tävlingsinriktad i livet och vill vara lite bättre än alla andra?
Det behöver inte vara en dålig sak, jag känner många som är så, där inräknat jag själv =)

2008-04-10 @ 02:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0