This pain is killing me

Jag har ont typ överallt, i mina leder, i ryggen, nacken, magen, halsen. Över allt. Det känns som jag har feber fast jag inte har det.

Hyfsat soft skoldag.
PROV massage på tisdag PANIK. Men ord jagintevillkankommaihåg men aja:P
Ja S och L hade ett litet samtal idag  och det behövdes nog eftersom det som vi pratar om har haft problem med.

Ibland känner jag mig som värsta problem barnet eftersom alla problem och komflikter verkar röra sig om mig. Eller åtminstonde ha mig inblandad.
I 7, 8, 9:an fanns det en tjej jag vet inte vad du ville mig egentligen men du gjorde mitt liv till ett helvete. Du snackade SKIT om mig till ALLA i våran klass. Det fick jag självklart höra upprepade gånger av dem. DU ville vara med dem, men de ville inte vara med dig. Du skyllde på mig att det var mitt fel att det blev som det blev.
Att du och jag lämnades utanför i en klass som hatade oss.

det är fan sånt här som får mig att må dåligt. Jag örjar tro att det är något fel på mig eftersom jja alltid lyckas komma i konflikt. det finns alltid konfliktsökande människor, tro mig jag är inte en sån, jag råkar väll bara ut för sånna. Men jag vet inte, eller så är det mig det är fel på.

Men det är ju svårt att se sig själv ifrån utsidan, det är som att se sin spegelbild inuti spelgelbilden.
Man ser inte det andra ser, andra ser väll mig på helt annat sätt än vad jag själv gör.



Jag övervägde rätt mycket att gå på livskunskapen idag men jag gjordet det iallafall.
Vi skulle ha forumspel . Min lärare trodde jag kunde massa om sån och om snubben som "uppfann det" Började tänka på teater X det var skojXP

Men iaf vi fick sluta när vi kommit på ett bar uppspel. Sen skulle vi bestämma namn först säger jag ett förslag till den ena och lyckas pricka in hans andra namn. Sen när jag ska säga ett namn till den andra personen lyckas jag pricka in hennes andranamn. Tyckte det var rätt duktigt av mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0