Under this shit

Va på danderyds sjukus igår. för att jag har haft ont i magen och mått illa i ca 5 månader konstant. De senaste veckorna har jag haft jääättteeeont i magen. Så väll där blev d en massa väntan, låg i rummet brevid rummet jag låg i när jag var med i olyckan. Kom hem runt kvart över ett tiden då va ja trött så jag gjorde inte provet som vi hade idag. Jag måste förändra min kost genom att ta bort mjölkprudukter. Får int äta glass eller choklad.. Mjölk är typ mitt liv jag överlever inte utan det. Jag blir ju nästan vegan nu..
Har typ PANIIIK nu för jag ligger efter med TVÅ prov i kulti, Jag får alltid ångest över det jävla ämnet det går inte.. 
okej att lära mig olika kläder och tyger och penseldrag intresserar inte mig något vidare,
Snart är det frilagda skönt faktiskt :D Vår slut produktion känns lite tråkigt men nu närmar sig slutet mer än någonsin trean har fan gått fort.  

Idag har jjag bakat, kladdiskaka:P mjölkfri^^ Med gres ovan på. sen bakade jag bröd o gjorde pannkaka tillomed städade jag undan i köket *jag tycker det e städat* Men vet aldrig vad min mor tycker:/

Acta utbildningsgrejsen imorn NERVÖÖÖÖS! Gaaah, okej manusgrejen bör inte vara något problem för mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0