Viva forever

Har nyss suttit och lyssnat på Spic Girls NOSTALGI
Kollade på deras videos *spice up your life* E den bästa den vete fan hur många gånger jag kollade på som liten.
Var på utbilndnigsdag idag på acta kapitalförvaltning den varade i fyra timmar. Var inte så tråkigt som jag trodde:P
okej jag fick lite panik och tänkte detta e så inget för mig. Men jag att jag provade iaf eftersom jag fick jobbet^^
Man ska ha fomell klädsel, udra vad dem i skolan säger om jag kommer med kostym till skolanXP Kan ju alltid skylla på att jag går teater och då får jag vara lite udda^^
Men typ kjol o skjorta går ju bra..
Ska börja jobba vecka 16, på tisdagen:) Fast egentligen ville dem att man skulle jobba på tisdag men då har jag ju föreställning sen sa han lördag och jag tänkte inte efter ordentligt så jag sa att jag kunde. Men sen kom jag på att jag har spelning då med. Sen visste jag att det var något med som hände den dagen men kunde inte komma på vad, Typ en kvart senare kom jag på att jag fyller år dåXP

Har så fruktansvärt ont i min mage. Jag vet att jag klagarmycket på det, men jag har faktiskt ont på riktigt. Det kan ju vara dyspepsid men jag vet inte, eftersom jag äter medecin som borde motverkat det.
Eller så tål jag inte mjölk men börjar misstänka att jag inte tål mjöl. Fast det kan ju tilloch med vara ägg jag inte tål.
Fast just nu undviker jag mjölkprodukter och är lite halv vegan^^
Ska till läkaren någon gång och kolla upp det men jag är så fullbokad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0