Bloodpillone

Jag gillar inte Sandras dator den raderarade mitt inlägg jag skrev tidigare då jag klagade att mina händer blev alldeles röda av att ha krossat ett blodpiller.  Meningen med det pillert är att man ska ha det i munnen tugga och så ska det komma blod. Jag det är sånt här jag och Sandra syslar med på våran fritid. Vi hade en liten fotoshoot, så jag fick  den smarta iden att ta ett piller i handen och krama det. Här sitter jag nu flera timmar senare med fortfarande rosa händer. 
Skiten GÅR inte bort, det spelar ingen roll hur mycket tvål och hur mycket jag skrubbar mina händer så sitter det kvar. Jag kan ju tillägga att Sandra var overhört road över detta. Blodpiller är då som fetsmink utan loation, det har jag ju också erfarenhet efter om man säger så. Men över min stora glädje har sandra det med:D

Sen så lekte vi lite på kvällen igen, köpte godispengar på konsum sen hade vi fotoshoot igen. Ja ni lär ju se lite på bilddagboken lite senare. Sen lekte vi Karlsson på taket och la mynten lite här och var, så det blir nog en suprise för folk som ser.

På lördag är det IRL, jag är inte medlem på den sidan längre, hamsterpaj då. Men fore old times sake, kanske?
Har ju lite kontakt med vissa forfarande.
Jag tar med min min kompanjon så kan vi leka bad guys med alla andra på stan.

Nu är jag tröttig och kanske ska träffa min kompanjon imorgon med. 

MIG VILL HA JOBB OCH KÖRKORT NU NU NU!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0