coco

Jag hatar att vara tjej ibland, varför kan inte killar ha det också?!
Jag måste ha choklad snart innan  jag seriöst dödar någon, tur för min familj att de inte är hemma XP
Men jag måste verkligen ha det NU! jag har verkligen ett stort ha begär... Jag skyller på att jag är tjej. tjejvecka sucks, det är ju tillochmed fint väderdå skulle man ju kunna bada.
Friheten tar slut idag, mamma och pappa kommer hem:(  Det är så skönt att vara ensam hemma. Känna att man kan klara sig själv stå på egna ben. Jag önskar att allt hände mycket fortare än vad det gör, som att man kan få saker att hända henom ett trollslag. Mina Harry Potter krafter funkar inget vidare, jag kan inte få mitt rum renare genom att bara vifta på armarna. Min vuxenstatus kanske inte är så hög ändå eftersom jag suger på att städa. Men det finns många vuxna som inte kan.
Min brorsa är en av dem, måste ta bort resväskan efter honom, det betyder att jag kommer bryta ryggen av mig i frådet, eftersom jag inte når upp till hyllan. Jag måste verkligen hachoklad, men jag är så fet så fet till och med min mamma tycker det, hon tjatar hela tiden på mig. 
Aja skitsamma detta är kris situation..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0