Friends

Imorn är det 080808 stockholmarnas dag :D Det kommer att vara ett stort vattenkrig då så jag vet vad jag inte ska ha på mig för kläder:P Men det kan bli skoj ska in och kolla iallafall.

Idag var som sagt jag och Sandra på rektyreringsträff på hemfrid, lämnade in intresse anmälan och fick prata med dem lite kort i typ två, tre minuter,  han tyckte mina erfarenheter såg bra ut iallafall:D Så man kan ju hoppas!
Sen var det en privatperson som ringde mig idag angåande barnflicka, men fast lön är bättre än svart lön.
Även fast det är lättare att få ett svartjobb men jag vet inte. På HF är förmånerna så mycket bättre, det är ju osäkert att jag får det men nog värt att chansa.

Kollade på vänner idag, jag älskar verkligen den serien :D
I sesong ett " that one whit the stoned gay" Phebee tar med sin massagekund som letar efter en huvudkock. Monica ansöker efter det och lagar maten åt honom, men det de inte vet att han knarkar.   
Upptäckte en sak idag att i sesong nio "that with the blind dates" så fixar Phebee ihop Rachel med hennes masage kund, han är ett riktigt äckel och trycker F.B.I t-shirts (femele body inspector)
detta är då samma kille, jag har aldrig märkt det förut. På daten så berättar han om denna resturang som han blev av med pga droger. Detta kanske blev en aning osamanhängande.
Ska nog kolla vänner igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0