Gossip

Har nyss kollat på desperate housewives, egentligen är jag imot att kolla i förväg. Tycker att det är mysig och sitta framför tv en tisdags kväll och kolla, späningen i det hela gör det bara roligare. Men iallafall jag kollade på det komande avsnittet, de borde faktiskt komma snart men det stå inget om det på deras hemsida.
Gud vad jag hatar den där slampan Edie, men hon är en duktig skådespelerska. Hon gör Edie väldigt bra och man känner bara hur man vill skrika åt henne, att hon är en jävla hora. Men det är de som gör en till en bra skådis, när åskådarna får en viss känsla för dem. Vissa skådisar lyckas inte alls lyfta fram detta och det gör dem inte vidare duktiga. 
Sen den där skitungen Kayla, riktig snorunge det där men hon är duktig för att vara barn och hon lyfter fram sin karaktär på ett bra sätt. 

Givetvist är alla andra skådespelare bra i DH med, bara att vissa är bättre än andra. 
Men när sesong 5 kommer så har det gått fem år, Linettes barn byts ut mot andra skådisar eftersom hennes pojkar är för små. När en serie gör så här förlorar den oftast många tittare och blir sämre, men det behöver ju inte betyda att denna gör det. Man får ju hoppas :) Desperate house wives är det bästa :D Jag vill ha box 4!!!!

Hoppas att den kommer snart men man kan ju alltid uppdatera sig med allt skvaller på kanal5 hemsida(= 

Me goes gossip ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0