Harry Potter dreems

Tänkte bara berätta om min skumma dröm innan jag går och sover.

Jag är Harry Potter jag och mina hogwarts kompisar ska ta oss till ett ställe sär är typ ett stort lager.
Vi ska komma dit med hjälp av magi och vi är indelade två och två, jag hamnade med Nevile Longbotom vi är tvungna att akta oss för att voldermort inte ska ta oss, vi måste åka längt enväg så först försöker vi på något mugglar sätt att ta oss dit, men sen kommer jag på iden medosynlighets formeln (inte osynlighetsmanteln) så vi lyckas ta oss det efter många om och men. Väll där är det professor gyllen roy lockman som har lektionen, han säger att han var besviken över mitt sätt att komma dit och hade förväntat sig mer av mig. På lagret skulle vi samla grönsaker som vi sen skulle koka ihop till någon dryck. Sen hör vi ett gigantiskt muller vilket betyde att Voldermort var på in tåg, vi springer alla och gömmer oss. Men det finns inga bra gömställen bara massa fruktlåder med där syns man jag och Ron springer igenom en dörr som leder in till ett annat lager där finns det flera gömställen med de flesta var upptagna. Hittar ytligare en dörr som vi springer in i, det fanns bara ett väldigt trångt ställe att gömma sig där. Jag övertalar Ron att gömma sig där med mig för att jag var rädd.

Sen så vaknade jag.

Men nu ska jag sova!.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0