night of alkohol

Hejsan Hoppsan lillebror!
Lr nja kanske inte, men jag o Sandra kollade på Karlsson på taket igår. Samt Nils Karlsson Pyssling, barndomsminen as hel. För övrigt upptäkte vi att KArlson är dubbad och att Nils ser ut som en tjej.
Idag var vi på pride paraden med Dorro, sen var hon barnvakt, barnet spydde och smittade av sig på henne, så det blev ingen partyutgång för oss inte. Men jag kan ju tala om att vi har druckit lite, mina fina egna magkänsledrinkar det är SÅ ett ord för alla som undrar. Sen lite kanske är ett ord att ta i, kan ju säga att vi typ tryckt i oss 5-6 drinkarr var av alla ingick min 6 cl starksprit, samt vin och cider, har vart på toa minst tio gånger och räknar med tio gånger till, jag är typ värsta vattenfallet.  Men ska ut nästa helg med Dorron förhoppningsvis kan några andra personer också hänga med oss:D
Pary girls fore the night lix. Vi ska kolla på saw nu, kanske kan komma på en massa spökhistorier o skrämma skiten ur sandra, nej nu var jag så där elak igen. Vi ska knarka vårat godis som jag handlade fyra minuter innan konsum stängde. Jag har skilz kan jag ju säga.
Insett att jag är lite som min farmor, "man ska inte ha elektroniska saker över natten" Min farmors tv sprängdes och började brinna, hon fick lite brändskador men klarade sig bra, alla hennes saker och minnen brann upp och kunde inte bo där på två månader i hennes lägenhet. 

Sandra fäller ut sängen nu, jag ska snart plppa ur mina linser, kanske dra i oss mera alkohol? Eller nja vi har nog tillräckligt i oss elle vad säger du Sandra? Jag skriver fort jaag med när jag är onykter, full låter så brutalt. 
Sandra komenterade lite bloggar, men ni får ha överseande i vilket läge vi nu befinner oss i :) 
 Sandra hostar nu som en liten dåre, hon har satt något i halsen, kanske läge att leka räddaren i nödden?
'
A goes a Heroo:D
Natti gott folkisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0