Not a child anymore

Min vuxenstatus växer från dag till dag, jag känner verkligen att jag börjar mogna, men jag kommer alltid ha barnet inom mig (=
Jag har sökt en massa jobb idag med, ligger verkligen i med att få det jobbet/jobben jag vill ha. Just nu är barnflicka det mest perfekta jobbför mig, så det är det jag sökt nu. Ska på rektyeringsmöten på torsdag för hemfrid och söndag för stockhomhelp. Nu hoppas jag bara att sthlmnanny och tryggbarnvakt ska höra av sig.
Ringt körskola idag, men jag behövde prata lite med mina föräldrar innan jag skrev in mig. Sen visar det sig att både min bror och Peter gick på den skolan, det ger ju en annan ra anledning att välja den eftersom båda tyckte den var bra.
Pluggat lite teori idag, ska plugga lite via TEO sen. Gjorde pankakor idag till mig och min broder, diskade, tvättade, tog ur disken ur diskmaskinen, handlade. Jag bryr mig faktiskt inte om att jag gör mera hushålssysslor än min broder längre, jag gör sakerna på egna isnativ (stavas???)  Men lite saker kan han faktiskt göra förutom spela in sin musik, men det är ju typ som ett jobb för honom eftersom vi har en studio här hemma. Vilket jag då inte alltid uppskatar kan jag säga.
Jag vill ha mina ansökningshandlingar NUU!

Kollade på vänner på tv och insåg något jättehemskt, jag har inte sett det avsnitten så många gånger, det tog jättelångtid för mig att fatta vilket avsnitt det var (hela fem minuter) för alla som inte vet det redan är jag en otrolig vänner nörd :D 

Funderat på att spela lite rolercoaster (ognadsgraden höjs ännu mer haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0