serious

Interjuv imorn!! Försökt förbereda mig på frågor som kan tänkas komma.
"otekniska Anneli söker jobb på väldigt tekniska pc-city" förhoppningsvis behöver man inte kunna så mycket om teknik så då funkar det ju :D

Träningen börjar imorn så känns skönt att komma igång, sen så kan jag kanske få mina au-pair referens papper i fylda:D Dock fruktar jag frågan om jag ska vara med som hjälptränare, känner mig väldigt otaggad inför det. Men det är ju bra för att jag får en massa erfarenhet. Men jag får se om jag får jobb nu.

Igår var det IRL, jag uppskatade att gå på det förut. Jag minns några speciellt som var väldigt roliga.
Men det var lite som internet kompisar man träffade på riktigt. Det blev aldrig direkt riktiga kompisar. Men Linnea och jag har ju kontakt med varandra:D Fast det är ju svårt att vara kompis och social med 70 pers.
Vi var ca 70 st igår, samlandes vid plattan vid 12 tiden. Jag med mitt ständiga "dig känner jag igen" *peka på*  Men det var några kära återseande och många kramar. Så det var väll rätt okej, men jag och Sandra drog typ först.
Känner inte så mycket uppskatning längre eftersom jag inte var medlem längre.
Blev medlem där igen men skulle inte tro att jag kommer vara speciellt aktiv.

Helst vill jag bara glömma mitt gamla liv då jag mådde så dåligt, jag vill inte må så dåligt igen.
Jag kämpar för att inte sjunka ner dit igen, jag börjar faktiskt må bättre. Psyket blir starkare.


Teori på torsdag!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0