Speeding cars

Jag har legat och hostat ungefär hela natten, vilket gjorde att jag inte fick mycket sömn, jag tycks inte bli friskare )=
Det är nu jag har insett att jag faktiskt gått ut skolan för jag skulle behövt stanna hemma ifrån skolan de första dagarna.
I måndags hade jag ju feber, men jag var inte personen som stannade hemma för ingeting och var inbildningssjuk som vi kallade det för.

Jag var på min andra teriolektion igår, en som jag gick med i 7an-9an går också där, så vi pratade om diverse saker. Var väll rätt okej antar jag. Teoriläraren snackade om olycker i trafiken, oväntat som kan hända och det man ska se upp med. Cyklister kan komma ihög fart och det kan vara svårt att se dem beroande på hur sikten är. Det har man egen erfarenhet av om man säger så. Mår alltid lika dåligt av det där, när jag övningskörde och skulle köra där så kände jag ur illamåandet steg. Men det gick ju bra både för mig med min cykel och han som satt i bilen, men jag har bara så dåligt samvete för det. 
Beijers hade party, ligger mitt imot trafikskolan och det spelade en massa hög musik.
Man besökte ju beijers några gånger under sin skoltid. Jag framstod så inte som en idiot i deras ögon (A)
Men det är ungefär som tjejer och byggmatrial, Sandra och Lisa var ju där dem med de framstod nog inte som så mycket bättre.

Min brorsas tjej, han byter ofta nu för tiden, bor i Texas och ska flytta hit till jul jag antar att hon kommer bo i mitt rum då. Men jag är förhoppnigsvis borta då (=  De ska fösöka få någon lägenhet tillsammans, de har bara känt varandra sen i Januari och det mesta av kontakten har vart över internet/webcam/mic hon komm till Sverige i en vecka och han var i Texas i tre veckor mer har dem inte sett av varandra på riktigt. Jag tycker att de går lite fort fram men det finns inget jag kan göra ma får ju hoppas att det håller mellan dem.

Har tänkt länge på hur bra det är att kunna två språk. Eftersom engelska är ett språk som de flesta förstår, när man är utomlands så är det skönt att kunna prata svenska med varandra om man planerar någon som t.ex. vart man ska äta utan att de lägger sig i.

Ska nog ta och knata ner till arbetsförmedlingen nu och vikariepoolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0