when death parts us

Känner att sömntabbletern börjar få sin verkan... Jag är trött nu, fått de av läkaren pga sömbrist. Så vi får se om den funkar bättre idag än igår. Igår höll den mig vaken till halv fem.. Men det är kompicerat.
Har ätet något med mjölkpulver så nu har jag ont :D
Jag tappade min 10 på vägen till konsum )': så jag hade inte råd med det jag skulle handla, det kosta 38 och jag hade 36. Men jag fick två kronor av en man bakom mig. Det är sånna människor jag gillar. De som ställer upp för sina med människor. Man ska behandla andra som man vill behandla själv, det måttot följer jag oftast. Visst att jag har dåliga dagar då jag inte orkar bry mig om andra. Sen finns det ju dem man inte ska bry sig om idioter, ja sånt finns det gått om.
Sen är ju allas åsikt vem som är en idiot och inte upp till var och en.

Kollade lite på allsång idag, de sjung en låt till minne av en man som begravdes idag, Stig Olin, min farmor på begravningen, hon var en av de närmsta sörjade (hennes farbror).  Det var jättemånga kändisar där och hon var det yp ända som var "okänd" Hon ville att jag skulle följa med, men jag vet knapt vem människan är jag har bara hört hans namn. Men allt gick bra iallafall(=  


Men snart kommer jag somna med tandborsten i munnen framför datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0