skhlm

HHEEEEEELLLLGGG!! Jag uppskattar verkligen helgerna nu för tiden, de behövs. visst behövdes dem i skolan också men man jobbar mera än vad man går i skolan. Denna vecka har varit tröttsam, inte för att jobbet är jobbigt, jag uppskattar faktiskt. Det är bara de att det känns som jag sover ca 5 minuter varje natt, är alltid lika trött när jag vaknar som jag var när jag somnade. Imorn är det söndag sen två dagar kvar till julafton och ledigt i många dagar :D Eller ja förhoppningsvis ledigt i några dagar :)
Jag är så kluven jag vet inte vad jag vill göra! Det börjar bli lite tajt om tid och jag måste planera. Fan, jag gillar att bara vara spontan. Saker och ting får hända, inget blir ändå som man planerade så planera är bara onödigt, eller hur?
På tal om tid borde jag duscha nu, ska ju träffa Sussi idag i skärholmen, ÅKA LÅNGT! Mjo okej typ 45 minuter är inte så farligt.

Bilddagboken är något så där äckligt segt, fast min dator bidrar nog rätt mycket till segheten skulle jag tro.
Jag borde städa mitt rom men jag orkar inte. Är trött och mitt skrivbord är fyllt med massa skit.

Dax att göra något!

Skhlm=Felstavat stockholm? XP
Jag gillar skärholmen.

Kommentarer
Postat av: Zoftis

Nu ska vi se om jag kan kommentera...har inte kunnat det här på länge. :(

Du får ursäkta att jag ställer in jämt. Jag har otur and I miss you.

So much. Hoppas du inte är arg på mig.

2008-12-21 @ 22:47:14
Postat av: Dorothea

julstrul!

2008-12-21 @ 23:42:21
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

God JUL! Och tack för work and travel :3 Jag är helt såld på lejonen!

2008-12-24 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0