Halv tre

Jag borde äta något.
ÄTIT!
Imorn är det nyårsafton :O
Sen kan man inte säga "jag tog studenten i år" Fan vad gammal man blivit och vad tiden går fortXP
19 år fyra månader 20år!  Jag får oftast panik när det gäller, saker jag borde ha uppnåt vid en viss ålder.
Som 14 åring, typ alla andra tjejerna hade mens och bröst. Jag var både menslös och bröstlös. Okej det är saker man inte kan göra något åt direkt, sen när man tänker tillbaka på den tiden var det rätt skönt att få det sent.

Men får skriva här med. Oj va intressant det blev ska möta sandra halv tre!

Kommentarer
Postat av: Zoftis

Så vadå, åt du eller?



Tänk, du träffade mig halv tre!

Jag känner mig så glad över att vi köpte nyttiga grejer! Bortse dipp, vhoklad och vaniljvisp.

Men ändå!

Jag är så glad att jag har en likasinnad vid min sida. ^^

2008-12-30 @ 21:55:29
URL: http://zoftis.blogg.se/
Postat av: Dorothea

ah!! jag fyller 20 om 25 dagar!!!!!!!!

2009-01-01 @ 12:11:41
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0