kangarooo

Jag sitter här och drömmer mig bort, till att resa, jag vill ut i världen se mig om.  Allt detta om mina reseplaner kära(säkert icke existerande bloggläsare) är hemligt fören allt är klart att jag ska åka någonstans.
Jag har bara min rädsla, min feghet. Jag hatar att jag är en sån fet fegis! Men jag har mina andledningar att tvivla.

Jag undrar vilka som läser min blogg! Skulle järna villja veta det så skriv en komentar så blir jag glad:D

Julafton var i går och jag fick mina älskade Desperate Housewives, och en ny mobil (rosa fy fan) Rosa är så tjejigt. Den var ju lite så där halvkass och pappa ska ev. med mig och bitcha med återförsäljarna om en ny mobil.
Var över hos farmor och jag skrattade inombords av hennes okunnighet när det gäller teknik. Hon upprepar ständigt det hon säger, är som en hackade inspelningsmaskin ibland. Men det är väll en av priserna man får när man blir äldre.
Jag tomtefierade hos Sandra, härligt att se ett barns glada ögon på julafton. Man vet själv hur det var. Dennis blev lite förrvirad när det kom en extra person. "Vi såg en tidigare idag som såg ut som dig" Haha undra vad jag svarade? säkert något fyndigt,  jag är ju sån jag.
 Jag och Peter var tomtar när vi var runt 7 år och vi kunde knapt läsa så i fick fråga våra föräldrar var det stod på klapparna. Det var så varmt under masken så vi dumpade de rätt fort. Haha vad de förstörde våran tomte tro för oss och lilla Joakim som bara var runt fyra år då:P
Ska njuta av lite ledighet nu. Det blir nog liten krogrunda med Sverige besökande Kjell och Linnea på lördagen, handling på mellandagsrean. Jag har bestämt mig vilka gränser jag ska följa etersom jag sparar mina pengar för både körkort och Australien.  Måste maila frågor om internationellt körkort!

Mennu ska jag desperate houswivesifiera lite!

Kommentarer
Postat av: Dorothea

kommentar här du har!

hihi ett litet julrim kan aldrig skada :P



Men hallå! Om du vill veta om hur många som läser bloggen, kolla statistiken bara! Ta da! Jag, dorothea, läser iaf! :D



majje trevligt!

2008-12-26 @ 22:43:42
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Går det att kommentera nu? (copy)

Bort,bort,bort jag med. Till egypten, woot!

Ska du stenhårt satsa på Australien? Coolt.

Jag har blivit lite osäker...har haft en insikt.



Ha kul på krogen!

2008-12-27 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0