liten

Ungar är bra roande ibland, men man blir bra trött av dem.. Just nu är jag trött, eller just nu och nu jag är typ alltid trött. Men jag är stolt över mig själv att jag jobbat i typ fyra månader kännar egna pengar. Fan vad skönt det är att inte vara fattig student. De har jag vart alldeles förlänge.
Idag var vi vid minutgränd men ungarna då, den där linbanan<3 jag ville också åka XP
 En gång när jag åkte linbana på parken Zoo så var det över vattnet min pappa puttade ut mig så jag stannade rakt över vattnet! En som jobbade där fick komma och dra in mig. Men jag var inte ensam om att fastna :D Åhh jag måste till parken zoo i eskilstuna någon dag, vill någon följa med till sommaren? Malin?
Den lilla parveln har man inte hört ifrån på länge. Jag kallade henne för det när vi var små, men jag visste inte vad det betydde sen slog jag upp det i en ordbok och översättningen löd: snäll liten pojke. Rätt typiskt mig faktiskt ord jag inte kan.
Nej jag orkar inte skriva. Hejdå!

Sova sovaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0