cara mia

vart på landet i helgen, rätt skönt faktiskt. Dem håller på att gräva hos oss snart får vi vatten ;D och vi får toa, som man kan spola!!  det har vi aldrig haft där, slippa sitta på dasset och frysa häcken av oss^^
Fast nog skulle det va skönt att ha toa i min stuga med, så jag slipper gå ut och kissa mitt i natten.  
haha kommer ihåg den gången när jag skulle gå ut och det var mörkt ute, jag öppnar dören och kliver ut på trappan, då flyger det en fladermus typ 10 cm från mitt ansikte.

Ja ska laga mat nu o glo på film

Kommentarer
Postat av: Zoftis

Jag avskyr dass...trodde jämt insketerna skule krypa upp..ja du vet var.
Starka människa som pallar!

2008-02-25 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0