fear after dark

Har fear after dark och en blandning av havet är djupt på hjärnan...  Undrar varför:P Jessica lär ju vara rätt skyldig:P

Men ja Jess och Sandra drog till nivå22 för förfest.. Jag hittade dit:D
Vi mjukstartade med en cider var och sen drack vi en whit rusian, faktiskt god. Sen så tog vi två godisshots var :D plus att jag käckar alla mina piller...
Tunnelbanan var typ skitförsenad.. Okej ja uppfatade inte allt hon sa, men jag fick ersätningssak iaf ^^ Vi trog till donken o åt pommes. Sen så bar det av mot bandit.. Eller nästan iaf, smarta som vi är går vi helt jävla fel... Även fast vi va mittimot festen så gick vi upp på hela tegnergatan medans vi diskuterade vem Tegner var, vi kom fram till att hon har skrivit barnsånger.. Men nu kom jag på vem ja tänkte på, det var ju TEGNER i Bröderna LejonhjärtaXP

Men efter ett tag hittade vi till bandit, det var äckligt lång kö där, vi möttes av en glad Anka, Mikis o Lisa, och andra människor dem känner, väll inne på festen så var garderoben full och vi fick ha våra jackor på oss, min var äckligt varm! På bandit dracks det lite mer, jag fick en öl och en cider av nån snubbe;D  Jag snackade med väldigt trevliga iron-maiden snubbar där :D
Men på nåt sätt när jag skulle på toa lyckades jag tappa min mobil, men en tjej hittade den och gav dem tillbaks till mig, vi hade snackat lite innan, hon pratade bara engelska och kom från italien, det är fan svårt att snacka engelska när man är full..
Jag och Sandra provade på bitch lover den var inge vidare, men man kan dricka nästan vad som helst ibland..
Vi lämnade festen rätt tidigt eftersom vi skulle med nattbussen, vi letade febrilt efter ett nattöppet donken med toa, och ett seveneleven med riskakor. Vettefan hur vi löste det där med att kissa...

Men aja på nattbussen var vi glada, och jag minns resan denna gång och jag däckade inte, Jess snackade i Sandras tele hela resan, ja o Sandra sjung lite och pratade, men vettefan om vårat samtal var så givande :P
Men det var två tjejer där, tror dem störde ´sig på oss för när de skulle gå ut så SPOTTADE DEM MIG RAKT I ANSIKTEN!  Jag blev inte det minsta glad, jävla äckel!....
Efter det så vandrade jag hem....


Denna vecka har jag jobbat, ja orkar inte jobba idag :P har vart på mammas dagis^^ o tagit handom ungarna för att få erfarenheter^^ Det finns en liten pöjk där, han kan inte gå har klarblå ögen och två tänder.. ^^

Men nu ska jag bli nykter igen :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Ha en fin dag.

2008-02-29 @ 08:13:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Zoftis

Jag vet hur vi löste toalettproblemet, hahah! I prefer not to say. =3

2008-02-29 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0