ordjagintekanvillkommaihåg!

Bråka med mamma idag.. Som vanligt så att säga :/
Gjorde inte kulturprovet idag vilket jag borde ha gjort men jag orkar bara inte, sitta och läsa få in allt i hjärnan, nej det funkar inte så. Min hjärna tar typ död på mig med alla tankar som flyger runt och ångest, för att inta tala om den.
Massage prov på torsdag!!! MEGA DUBBEL PANIK!
Hur fan ska jag få in vad lateralt, suplation, pronation, radialt är?
Sen efflorage, friktion, töjning, petrisage. Sen alla kroppsdelar alla kotor, vad som händer när man får diskbrok.
vad olika muskler  sitter, vad de har för funktioner. Vad atris, HATA KONSTIGA ORD! Lordos...
Men, men måste plugga som en galning på det iaf..

Sen svenska.. Måste göra omprov för jag e så dålig och värdelös, men jag visste redan innnan att jag inte skulle klara det. Jag hatar ljudet av pänner man hör mot papper, man vet att folk bara skriver och skriver, hur mycket som helst, jag kommer inte på någontng. För dem är det hur ltt som helst, men inget av den fakta jag snappat upp av att plugga vill fastna på papret. Sen när folk börjar gå en efter en, paniken bubblar upp och jag måste bli klar. Dem är redan klara och kan inte!

Men aja. i teatern e det väll okej, I guess fast vi e typ aldrig helgrupp.. Tycker inte det ska vara sånt problem eftersom vi bara är fyra personer.. Berättade lite saker om varför jag inte gör vissa prov, men vet inte om man kan kalla det en andledning.


BTW ligger det extremt fula bilder på mig på sportgarden.se :P Kickboxning på sndag med förhöppningsvis en Amanda. 

Men nu ska jag äka kinamat:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0