Still be botterd

Jag stör mig vääldigt mycket på folk som tror att dem kan köra över mig, som tror att de kan bestämma. Visst jag kanske inte alltid säger nej för jag vill egentligen inte såra någon. Men det finns ändå alltid en person jjag sårar, dvs mig själv.  
Jag stör mig på folk som tar allt för givet vilka många i min närhet verkar göra. Men seriöst sköt er själva!!!
Men jag blir bara så jävla arg på er!   Jag sköter mitt och ni sköter erat och så är det med den saken!
Förlåt till dem som blir sårade av detta, men jag tycker våran pjäs e skit dålig och tråkig och läängtar extremt tills det e över.


Spärrades med lillen idag han sparkar faaan hårt :(:(  

Kommentarer
Postat av: Zoftis

jag är ledsen att jag inte varit så sjyst på sistone, har tänkt för mycket på mig själv.

Ingen bra stämning i
er grupp? :(
Jag hoppas att det arbetar upp sig...ni är alla så bra skådisar!

2008-02-21 @ 08:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0