well

skola imorn, ibland kan den vara bra jobbig, eller snarare vissa personer kan vara väldigt störande. Var ensam i rekvesitan i fredags eftersom jag blev sur på dem andra. Okej visst att jag kanske ska ta upp det på en gång. Men jag får för fan inte säga något när dem redan bestämt ALLT,  Jag tyckte det var onödigt att städa, det kan man göra när någon är borta. Vi har inte repat så mycket under veckan eftersom jag ar vart sjuk. Det börjar bli som Q lite grann tycker jag.
Har redan tröttnat på pjäsen, tror att havet skulle vart mycket bättre, men aja.. Får väll tvinga mig att tycka om den.
Jag hatar verkligen människor som tror att dem kan bestämma över mig, dem kan bara dra långt åt helvete!
eller längre än så helst.

Men på kickboxningen känns det skönt att bestämma lite. Tycker inte om att vi ska vara tre hjälpledare tyckte det dög alldeles utmärkt med mig och Amanda men aja..
Även fast vi inte gör så mycket, bara ha lekar och uppvärminig som börjar bli rätt tjatigt. Ska börja på goshindo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0