working out

Är så äckligt trött just nu även fast jag måste göra min läxa och sätta på sängkläder på min säg... Eller bädda kanske man säger?

Har vart duktig idag o tränat, både simmat och kickboxning. Igår simmade jag 45 längder på morgonen.. Ska börja träna mera nu, jag måste träna mera. För jag är fet och vill inte vara fet. Nej jag har inte anoroxi och har aldrig haft det. Men jag har dock haft ätstrningar eller åtminstonde någon störning eftersom jag tränade alldeles för mycket och åt alldeles för lite.

Men jag ska panikplugga och sova nu!

Kommentarer
Postat av: wolverfine

Jag tycker om dig oavsett hur du ser ut :) Hoppas du förstår det! Du är bäst

2008-02-14 @ 07:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0