Move on

Jag saknar dig även fast du svek mig.
Jag saknar våra telefon samtal vi hade.
Det var något speciellt jag lev glad av att prata med dig.

Men du svek mig. Du sa hela tiden "vi kan träffas den och den dagen" men NEJ så blev det inte alltid kom det något i vägen. Som du hade tävling skulle träffa ditt ex mm, eller stannade i boden i stället för att komma till sthlm.
Du höll på med mina kompisar även fast du sa att DU tyckte om mig. Det var väll inte sant eller var det? Du sa ju hela tiden att du tyckte mina kompisar var så söta, men du sa även att jag var söt och trevlig, du va på dem, ville göra saker som dem inte ville med dig. Du sa att du hade svårt att kontrolera dig själv. Men hahaha visst du.
Jag gillade dig faktiskt och om du tyckte om mig borde du ha vissat det.
Jag kan ju inte säga att  jag var den bra personen och inte gjorde något fel. Nej det är jag inte.
Hade jättedåligt samvete när du och jag blev osams och  det kändes som mitt fel. Sen blev vi sams.  Men jag litade inte på dig, ja var bara så rädd att bli sårad igen, och jag hade kille då. Vi blev osams igen och så höll det på ett tag. Vet inte riktigt vart vi är nu.. Ingenstans. Men jag saknar ändå dina telefon samtal. För vi kan vara kompisar bara du låter mig vara och inte sätter mig i en obekväm situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0