efects your body

Jag och min bästa Sandra var ute idag. Viva på nivå 22 jag gillar det stället på nått sätt. Det e ändå rätt billigt. Jag indruducerad Sandrisaen i teqilans värld:P Det är alltid skoj, jag minns första gpngen jag provade det, var med Danne susiis ochh micke, Danne svepte ut allt på sitt knä :D Sen när jag o andreas skulle ta en.. han ibaren typ ba: Skahon verkligen ha det;P Då var det badit på harrysjag va bara liteee för dragen då:P
Sen så satt jag och doppade pomes fretes i teqilan :P
Vi hade varsina drinkar jag hade pigelin och Sandrans hette avloppsrör och jag kan ju nämna att den gjorde själ för sitt namn. Kan inte riktigt säga vad den såg ut som, typ grön geggamoja blandat med sement.. Eller helt enkelt äckliga rester som blivit alldeles blöta och legat där för länge. jag hade jävligt kul när hon skulle dricka, för man kunde lix inte kolla coh dricka:P Men  när jag skulle beställa så säger jag att jag skulle villja ha ett avgasrör, han i baren vba; Nej jag vet inte vad et är:P Sen så fattade han vad jag menade, .. Sen beställde jag en till drink till henne. Tog den med det bästa namnety:D ORGAsm Det såg fan ut som det också ;P ag tog en nivå 22 speciall vilket var väldigt god. Typ tranbärsjuice och teqila. Sen så fick vi för oss, eller ,medste jag då att å ifrån fridhemsplan till centarlen vilket inte gick så bra vi ylde skyltarna:D hamndae i hornstuöll sjung Zlatanlåten och var glada:D  På tåget mötte vi Rocio hon ba: Har ni druckitXP

Kommer inte på se smin Sandra på två veckor nu :/
Lov ya...

Vi skickade skojsiga sms till folk :D Om rosa moln hihi :P
Folk var nog inte så roade dick


Åker till bulgarien imorn:D

Idag efter hämtat betygen i skolan så va jag med Andreas vi köpte naagellack o klänning 8fast han va inte med då iofs) Vi åt på bambi och jag hade förhållande med min movil^^ Sen tog vi upp sabinan o gick runt i jakna rtt etag

Nu jag sova så pigg till resa!


Kommentarer
Postat av: Dorothea

ha de så kul i bulgarien nu! (dom rosa molnen va uppskattade av mig iaf :) ) Du får introducera mig för tequila också nån dag, pussar och kramar //dorothea

2008-06-13 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0