into the deep

Idag tillbringade man dagen med Sandra, trevlans figur det där.
Hon blev glad över tröjan jag köpte i Bulgarien :D "My friend was in Bulgaria and the only thing he brought me was this lously t-shirt" Den blev dock han istället för hon, hann inte upptäcka det i tid:/
Sen så visade jag Sandra linnet jag köpt när som jag då hade på mig, vi befann oss då på hm
Det är radigt och har mimmi påå sig. Sen så säger Sandra, är det inte de som häger bakom dig (pekar) Det var det.
På baksian av linnet stod det  dividen by hm :P
Men jag känade typ 15 kr att köppa den utomlands haha:D

Sen glodde vi på parlamentet:D
Vi försökte vara med i "klart man hänger med"  Det var en fråga om ishocky.
Frågan: Hur ser den ypiska hockyfrillan ut.
Vårat svar: Den ser puckad ut. Det hade vi skit kul åt.
Sandra skulle inte tillåta mig att vara med i parlamentet för att hon tycker jag är för snuskig...

Fråga: Vad heter det hus på Gröna Lund som man kan gå i lustiga tunnlar och roliga trappor?
Svar: Sexhuset..

Fråga: Vad heter den aktraktion på Gröna Lund som åker fram och tillbaka.
Svar:Sängligget..
 Spökhuset är då där alla emobordeller bor.

Fråga: Det finns en annan typ av fritt fall vad heter den?
Jag: Falla fritt.

Sandra och min humor lixom <3 Vi kan fan garva i evigheter tillsammans.

Sen kollade vi på Kong fu Panda ja gillar den filmen. Den har inte kommit ut på bio än, men jag har den redan på dvd.. Köpt i Bulgarien, de hade massa filmer som inte haft premiär i Sverige än XP

Kommentarer
Postat av: Zof

Jag tyckte puckad skämtet var riktigt intelligent ^^

Klart Man Hänger Med är svårt!



Det är skänt att du är tillbaka! Det är bara med dig som jag kan slakta granatäpplen så XD

Love yah. <3

2008-07-01 @ 00:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0