one

EN DAG KVAR TILL STUDENTEN!
Det går inte att förstå, vi sa hejdå till våra lärare idag, vi skrattade och hade trevligt med de för sista gången. 
Dem blev glada för fotoalbumet iallafall (=
Avslutningslunchen avklarad, inte för att den var något speciell, JONATAN OCH UBBISHEN SJUNG!! :D
"SJung om studentens lyckliga dar, låt oss får fröja i ungdomens..." Typ det jag kan ^^

Undrar hur det blir imorgon?
Det känns liksom att ingen av mina vänner vill fira denna dag med mig. De bara sviker mig hela tiden. Vad är ni för vänner? Inga vänner alls egntligen. Jag orkar inte med sånna som er.
Sen får jag se om farmor Anka och Farfar Potatis orkar komma på utspringet, det ska ju vara så varmt.
Sen blir det mottagning, jag vill åka runt ett tag för jag vill inte komma dit och Peter kommer långt efter. Då känns det som att HAN tar studenten och att det är HANS mottagning och inte min. Det är bådas(=
Förhoppnisvis får man lite paket.^^
Mamma hade köpt DH box 3 till mig, men det fick jag i julklapp :P

Nu ska jag dra till lövsta, vilket kommer sluta med att jag är totalt vilse och mamma måste ringa polisen och efterlysa en ensam flicka..
Men jag borde hitta, om inte mitt lokalsinne sviker mig helt.
Sen ska jag glo föreställningar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0