Rock and roll all nite

Jag klarar inte den låten på guitar hero :( Jag failar alltid efter 69% Jag är dåålig :(
Men iofs kör jag på hard nu och det är alla knappar, mina fingrar räcker inte till.
 
Min mobil överblastas med sms :P ^^

Igår var det utspark ifrån teatern, nu är det liksom nära, väldigt nära. Aldrig mera studio 2 och 3. Måste erskänna att jag forfarande känner lite ilska ifrån tvåan så rätt skönt faktiskt.
Trots att folk grät var det skönt med ett avslut, man kan ju inte hålla på hur länge som helst och man måste gå vidare till den skrämande framtiden.

Jag kan inte äta, knappt dricka. Jag får inte i mig något. Jag vill inte få i mig något jag mår bara illa av det.
Jag är tillbaka dit jag var förut, ljuger för mina föräldrar, fingrarna i halsen. ;Men det är inte psykisk denna gång, att jag vill gå ner i vikt. Jag mår bara så illa och jag är rädd för att jag kanske vet varför.

Idag blir det väll handla med teatrarna och kanske en tur in till stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0