the mist

Igår såg jag och Sandra på the mist, den var bra, påminner om war of war. ¨Måste se den någon dag. Mystiska saker som dyker upp lite här och var.

Idag så mådde jag dåligt, jag hade ont i halsen och var förskyld, som nog var allegi.
Jag är så trött hela tiden och mamma klagar på att jag är för trött. Men jag har liksom ingen energi. Jag hatar mitt liv och vill inte leva så här. Jag vill bara bort, långt bort, försvinna för gått.
Måste städa mitt rum men orkar inte. Jag tg mig ner till banken idag och satt in pengarna jag fått från studenten^^
Sen plugga jag lite körteori, gjorde pankisar till pappa och Nils.

Jag minns en gång när jag och mamma skulle hem ifrån stan, som en social liten sju åring jag var började jag prata med en tant där. Hon var blodgivare och jag ville bli det när jag blir stor. Men jag är bara så dålig på att ta tag i saker.
Borde  väll få lite insperation ifrån lisa nu när hon gjort det.. Men jag orkar bara inte ta tag i saker.
Jog har mycket saker jag måste göra men inte orkar ta tag i . Ska det vara så jävla svårt?
Måste klaga lite över mina dåliga betyg. Dem e verkligen inte bra och jag skäms över dem. Mest missnöjd är jag med msg, jag tycker inte om den läraren, hon var förrvirande, nästean värre en kulti läraren och då är den ILLA kan jag lova.
Sen lvk orka följa betygkriteriena till punkt och pricka.. Tycker det är jävligt dåligt av dem. Jag tycker att jag uppfyllde dem.
 
ag åker på fredaag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0