two days

Till friiiiheeeten :D och arbetslösheten^^
Men liksom två dagar. Både en början och slut på samma gång.
Idag är det picknik med tetrarna, sista gången vi alla är tillsammans. Är jag elak om jag tycker det är skönt?
Samanhåålningen i gruppenär lite si och så. Den fungerar ibland^^
Ska snart försöka göra tsatsiki så fort mamma har gått.

Jag är utvilad, eller typ iallafall, även fast jag vaknade tio i sex^^

Igår var jag, Lisa, Dorro och Sandra och hadlade maten, vi hade väldigt många enkronor, femmor och tioor.
Öb'e snubben var skoj, han fick ett X antal enkronor, 50-öringar och kanske nån femma?
Sen så ringer telefonen i kassan. Då säger han:
- Jag behöver inte mera växel, jag fick just jättemycket av en här XP
Det var skoj, hahaha :D
Senare på kvällen råkade jag göra något man egentligen inte får (A)

Men nu ska jag spela sims ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0