Goodbye

Det har nu gått tre veckor av studenten. Egentligen vill man bara ha ett jobb nu, men jag tycker att man förskännar lite ledighet så hårt som man slitit. Jag klarade mig med godkänt i allt, vilket jag antar är rätt bra, självklart hade ja nåra VG o MVG oxå.. Så glad att jag inte gav upp kulti, jag kämpade på in i det sista.
Vi i teatern hade väll inte det bästa förvälet av varandra, vi hade våran grillkväll, fylld med skratt och pyremanfasoner:P
VI lekte och grillade godis, skreksjung så att det ekade överallt. Det kanske var det perfekta avslutet föör att aldrig mera träffas igen? 
Sen avslutningslunchen var vissa bara så jävla av visande, men det är ju inte ovanligt direkt.
 Själva studentdagen, under frukosten var mys, men jag kommer inte direkt sakna klassen så mycket.
Vi var liksom bildare och teatrare, sen var det några bildare som var lite i mitten. 

Jag minns när vi för första gången träffade varandra, vi hade våran första mårunda, och bara lära känna övningar. 
Flytta stolar till andra sidan, byta namn med varandra hälsning osv.... 
Vi gick då i två olika klasser, vi 6 som gick i musik klassen var inte direkt glada överatt byta klass. 
Men jag kan ju säga att jag inte tycket om er, ni var dryga, elaka och jobbiga. Sen så lämnade ni mig utanför.  

Tvåan var väll okej... Jag och Sandra kom varandra nära:D

Jag kollade på förutsätningen idag, jag önskar att jag vart med i den gruppen, ni verkade ha det så mycket lättare.
Eller lättare kanske man inte ska säga. Men ni slapp känna ilskan, hatet och den stora olusten att vara i det där jävla rummet. Jag ångrar att jag var med i damer. Jag är ledsen om jag gör folk besvikna nu men jag menade det jag sa den där lördagen vi övade. Ångrar inte det minsta att jag sa det! Blir bara så arg när jag tänker på damer. Både jag och S  hade väldigt många agrissioner mot det. Men jag hoppas att du inte hatar mig iallafall, för jag hatar inte dig:)

Ja saknar teatern, men jag saknar inte damer ochh kommer inte att göra det.
Minns under Q, Sandras 18 årsdag det var bara så mys. Sanda var lycklig och vi alla var sams.

Vi har haft tre år tillsammans med för och motgångar, vi har skrattat, gråtit och skrikit med och åt varandra.
Nu har vi vandrat våra egna väger ifrån varandra. Vi har tagit steget ut mot det verkliga lvet efter skolan. 
Jag kommer sakna alla våra härliga stunder, våra "nutarvipausföratttabilder"stunder, vilket hände rätt ofta:P 
Våra improstunder... 

VII
När jag Lisa Sabina Sadra var i tvåan och bara flummade, det var bara så härlig stund och det är synd att det är slut och att vi aldrig mer kommer ses mer. Vi sa ju knapt hejdå till varandra.   

Kommentarer
Postat av: Zof

Jag saknade hela tiden, helatiden nu med.

jag saknar och saknar så jag kan dö.



<3

2008-06-30 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0