wiiie

Idag va jag med Sussi, länge sen man såg den filuren, vi gick runt i stan. Jag köpte ett par svartrandiga piratbyxor, gröna kortbyxor, och bagyjeans för 147 kr TILLSAMMANS! Har en känsla över att den bik-boken ska läggas ner:P
Sussi köpte en jeans kjol och Sabinagröna byxor^^
Vi åt en brownie som jag fick ont i magen av, :( Får inte äta sånna saker, eftersom jag har mjölkmage men svårt att sluta. 
Vi åt mat i kungsträgården, de hade massa mat där, det var mys, sen giclk lite medeltida folk omkring där. 

Det är ingen skola imorn, vilket känns sjuk konstigt. Det är inte sommarlov utan arbetslöshet, känns iofs bara deppigt att tänka på det sättet. Men jag ska ta atg i ansökan som au pair och körkort and then USA here i come:D
Jag vill bara bort så fort som möjligt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0