crul world

Alla mina inlägg hamnar på "nattsidan" men det är för att den kategorin alltid står inställd och jag tänker aldrig på att byta.
Vikt idealet är verkligen sjukt, det är inte kosntigt att unga får anoroxi pga hur det ser ut i dagens samhälle. 
Ätstörningar är verkligen djävulens uppfining, något som inte borde få finnas. 
För varje sötsak jag äter så kommer ångesten "sluta ät din feta jävel" även ¨så forsätter jag att äta en massa godis, vilket får mig att hata mig själv och bara villja hoppa ner ifrån en bro. Jag måste träna annars år min värld under helt. 
Jag vill gå ner 10-15 kilo och jag inser att det är sjukt, jag har bara blivit lite "större" desenaste åren. 
När jag gick i  4-6 blev jag mobbad för att vara för smal, blev kallad för anoroxia barn. Min "bästa kompis tjatade hela tiden på mig att jag var för smal, att jag var sjukligt smal och borde äta mera. Bra kompis jag hade då. 
Jag vill vara smal, jag vill se mig själv smal. 
När jag gick i ettan på gymn vägde jag under 50 kg ett tag och jag tyckte det var för mycket, jag vet inte vad som fick mig att vända och börja äta normalt igen, men det gav mig sån ångest.

Jag lider med dig Sandra, vi kämpar tillsamans, två är starkare än en<3 
Människan är sjuk, vilka tankar  egentligen om så löjliga saker ska väcka en sån stark ångest. Att vi inte bara kan acceptera oss själva som vi är utan vi hittar bara fel som vi vill förbättra. Även fast vi är fullt medvetna om att ingen är perfekt. 

Sandra kom ihåg att du är den bästa vän jag någonsin haft <3 
Hoppas vi kan bo tillsammans när vi ska plugga:)

Sovaaa nuuu, nattii!  

Kommentarer
Postat av: Zoftis

Tack <3

Detta ska hålla mig genom natten.



Jag tror jag har något matproblem, knappast anorexia så allvarligt som du har haft.

Och du är fin, med platt mage och allt! DU borde unna dig om någon.

Jag känner mig just så bruten just nu och gråter nästan varje kväll men dtunderna med dig gör alltihop bättre.

2008-10-02 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0