fiskarna i havet....

Jag är sjuk igen, vilket suger väldigt mycket. Men jag antar att det är en del med jobbet, små snorandes ungar man måste gå och bära på, torka näsorna på. Efter 28 år så är min mammas imunförsvar väldigt bra medans mitt är litte si så där. Men efter 28 år är jag där jag med:D
Att träna var kanske inte den bästa ideén igår, vi körde spärring hela passet. Fy faan vad dålig jag var och en passa blåmärken fick jag på köpet. Sen det där med att undvika killarna fungerar inge vidare med bara tre tjejer och typ 15 killar. Bakat kolakako och ätit upp typ hälften.. Tjockis jag är.

Min bästaste Sandra fyller 19 år idag :D
Det lilla barnet har blivit stort nu, hoppas vi får ett fint liv tillsammans, men resade och pluggades.
Vi är dem bästa, de som överlever, de som mår dåligast,  vi som super oss fullast :D Heja på oss<3
Teatern förde oss samman, vårt internskämt med att "ska jag hjälpa dig att torka", kissenissen på bussen till borås, sockerbitarna. Vi har hittat på en massa skojsigt på de tre och ett halvt år (snart) vi känt varandra:D

Kommentarer
Postat av: Dorothea

stackars min lilla sjukling :( Krya på dig!



kram från mig

2008-10-09 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0