talking head

Jag var ledig idag :D Okej känner mig rätt mesig att jobba några veckor och sen vara ledig, men jag är trött och ovan att jobba. Är så lycklig för att jsg fått lön på ett av ställena jag jobbatpå.. rätt mycket pengar för att bara vara två dagar också :D Mina dagar är långa oftast mellan halv fem-halv sex. Jag vågar inte heller säga imot eftersom jag vill ha så mycket jobb som möjligt. Så jag jobbar ut mig i stället. 

Imorn blir det party, party med för krök hos Micke i mälarhöjden. Jag gillar mälarhöjden, kom ihåg berget vi stod på nyårsafton så fint det var <3 Dock var jag bara så där ganska mycket full ^^ minns mina stora problem med att komma upp på berget, som egentligen bara var en liten klipphäll som man skulle gå upp för. Får hoppas at vi får det skoj imorn det var länge sen jag var ute, pga pengabrist. Sen kan jag vara lite halvbakis och kickboxning på söndag :)

Jag vill ha min Sandra, jag mår bra me min Sandra, alla andra dumma idioter är som små myror när Sandra kommer, nu kanske det låter som Sandra är värsta jätten men så är det inte. Mn vi är starkast tillsammans, även fast vi kan bli lite små irreterade ibland på varandra men det är så det ska vara.  Förhoppningsvis så flyttar vi ihop snart, hoppas det funkar bra annars lär vi klösa ögonen ur varandra.

Mycket intressant inlägg, men mitt föra inlägg jag skrev kanske det lät som jag haft anoroxi vilket jag INTE HAFT. 
Så ni vet det.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0