roadkillers

Höztmyzkalazet var igår, var trevligt som bara den :D Synd bara att inte allt gick som planerna.
Fast jag Elina och Sandra hade skoj när alla gått med  charader och freak out.
Norsk kareoke var oligit, jag fick allas röster :D Fast Elina vann.
Gick ut på att man skulle lyssna på Sandras mp3 och sen skulle man sjunga texten som man hör, eller nynna melodien och alla andra skulle gissa vad det var för låt. Jag gjorde rörelser hejvilt till mina finfina framföranden:D
Sen var det tårt-tävling med ögonbindel på, som stackars Sandra fick smaka på. Hon har bara sig själv att skylla om hon ger oss tacosås.
Äta choklad med halsduk, vantar och mössa, kan ju nämna att jag åt typ halva chokladkakan vilket var vidrigt. Gick ut på om man fick en sexa skulle man ta på sig alla sakerna och skära chokladen med kniv och gafel. Påminner om leken man lekte på kalas,  när man skulle ta på sig vissa kläder och springa runt en stol, eller sätta på sig stora vanatar och öppna en kola med papper på. 
Sen körde i frakta gurka och cintron, Sandras och min citronfraktstaktik var den bästa :D
Blev lite hänga gubbe där på slutet. 

Det blev en massa mat, pastasalad, fetasalad och pajer, det mesta var gott iallafall mina pajer :D 
 Efterrätten var chokladtårta, glasyren var fettgod, jag är inte så mycket för mjuka kakor. Pajen var också god.  Stackars Elina (s mamma) hade slitit så hårt med alla pajerna, men typ fyra personer hoppade av ungefär på samma dag.

Kommentarer
Postat av: Dorothea

New look! nice! A, de va fett kul, synd att jag inte kunde stanna längre, men men.. de kommer fler kvällaar :D

PUSSILUSS!

2008-10-20 @ 22:53:57
Postat av: Zoftis

Jag hadde kul iaf ^^

Jag gillar den nya bloggen, mycket stilren.

2008-10-26 @ 08:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0